بررسی فنی منبع تغذیه حرفه ای سانشاین P3005DA

 استفاده منبع تغدیه در تعمیرات موبایل بیشتر برای عیب یابی و تست جریان کشی مدار گوشی است. از منبع تغذیه می توان برای شوک دادن باتری و یا روشن کردن گوشی بدون باتری نیز استفاده کرد.

منبع تغذیه Sunshine P-3005DA

صفحه نمایش دیجیتال منبع تغذیه سانشاین P3005DA دقت بالایی دارد و حتی جریان را به صورت میلی آمپر نشان می دهد.

منبع تغذیه دیجیتال 0 تا 30 ولت 5 آمپر ps 3005da قابلیت تنظیم و ذخیره ولتاژ را دارد و بطور کلی می توان صفحه کلید را قفل کرد که از مهم ترین ویژگی های آن نیز به حساب می آید.

به دلیل سویئچینگ بودن این منبع تغذیه سانشاین، نویز و سرو صدای کمتری تولید می کند.

این منبع تغذیه حرفه ای سانشاین دارای فن خنک کننده با کنترل دما به صورت کاملا خودکار است. این عمل بگونه ایست که به محض اینکه دمای دستگاه به 40 درجه می رسد، سنسورهای فن درون منبع تغذیه فعال می شود و شروع به خنک کردن دستگاه می کند.

نتیجه این ویژگی را می توان در جلوگیری از خطرات احتمالی بر روی دستگاه و کاربر دانست. به نوعی می توان گفت که این ویژگی باعث بیشتر شدن عمر مفید منبع تغذیه می شود.

اگر قصد خرید منبع تغذیه مناسب برای تعمیرات موبایل  را دارید، منبع تغذیه سانشاین p3005da می تواند یک از بهترین گزینه ها باشد. برای اطمینان از کیفیت و اصلی بودن، شما می توانید محصولات سایت سیم سیم  را با گارانتی تست 7 روزه تهیه کنید.

نکات نگهداری منبع تغذیه 5 آمپر SUNSHINE P-3005D

به هیچ عنوان برای تمیز کردن منبع تغذیه آب و مایع تمیز کننده را بصورت مستقیم بر روی دستگاه اسپری نکنید. شما می توانید دستگاه را بوسیله پارچه مرطوب (ترجیحا با آب مقطر) تمیز کنید.

منبع تغذیه در محدوده دمایی بین 5 تا 23 درجه بهترین عملکرد را دارد. از این رو از کار کردن با دستگاه در دمای 40 درجه و بالاتر از آن جدا خودداری کنید.

بدلیل وجود فن های خنک کننده، هنگام استفاده از دستگاه از قرار دادن اجسام در پشت و کناره های دستگاه خودداری کنید

پنجشنبه 9 تیر 1401
بؤلوملر :